vrijdag 1 augustus 2014

goed en minder goed nieuws

Eerst het goede nieuws
Ik ben veilig terug in Fairbanks geraakt.
Johan en Tallan hebben in totaal zo'n 750 km over en weer gereden om dan met een pick-up truck mij en de moto terug te rijden. Uiteindelijk arriveerden we om 5.30u s'morgens terug in Fairbanks.


en dan het minder goede nieuws
Na onderzoek door de BMW-garage is ondertussen het verdict gevallen. De aandrijf-piston is beschadigd en de motor is, zonder héél grote kosten te doen, niet meer te herstellen. De objectieve waarde van de moto is niet meer genoeg om die zware kost te maken...


We zoeken nu uit:
- wat we dan wél verder met de moto van Ils gaan doen.
    (er zijn nog teveel "nieuwe" onderdelen aan om haar zomaar achter te laten)
- hoe we onze reis verder zullen zetten.


So far... We houden jullie op de hoogte!

1 opmerking:

  1. Hallo Ils en Johan,

    Dat is natuurlijk slecht nieuws :-(

    Kan je daar nergens 2de hands onderdelen krijgen?
    Dat zal in z'n groot land niet zo eenvoudig zijn als hier in België!
    Ik ken er niet zo veel van maar is daar via de dealer niets te regelen voor gestrande trekkers?
    Ils, kijk hem eens lief in zijn ogen ;-)

    Kunnen wij van hieruit iets doen?
    Onderdelen opsturen of zo?
    Met de juiste Partnr. moet dat mogelijk zijn!
    Mocht je mijn e-mail adres daar niet hebben; crazyjerry666@hotmail.com

    Veel succes en ik hoop dat jullie snel terug verder komen!

    Grtz,

    Jerry.

    BeantwoordenVerwijderen